خانه / ترجمه مقاله با عنوان تغییرات آب و هوایی

ترجمه مقاله با عنوان تغییرات آب و هوایی

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

تغییرات آب و هوایی

دسته بندیمحیط زیست
فرمت فایلzip
حجم فایل۷۰۷ کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تغییرات آب و هوایی

همین که آلاینده ها فراتر از مرزهای محلی به جریان در می آیند، مشکلات سیاسی اجرای جامع و مقرون به صرفه اقدامات کنترلی پیچیده تر میشود. عبور آلاینده ها از مرزها هزینه های خارجی تحمیل می کند؛ نه محل آلودگی و نه حوزه های قضایی سیاسی که آلاینده ها از آن منتشر می شوند، هیچ یک انگیزه مناسب برای کنترل آنها را ندارند.

مشکل پیچیده نداشتن انگیزه درست، ناشی از عدم اطمینان علمی است که درک ما را از این مشکلات پیچیده محدود می کند. دانش ما در مورد روابط مختلف، که پایه ای برای درک ما از شدت مشکلات و اثربخشی استراتژی های مختلف کنترل آن ها را تشکیل می دهد، کامل نیست. متاسفانه، این مشکلات بسیار مهم هستند و عواقب احتمالی دست روی دست گذاشتن و کاری نکردن نیز زیاد است. برای اجتناب از اینکه در آینده لازم شود به صورت اضطراری زمانی که گزینه های باقی مانده به شدت کاهش یافته دست به عمل بزنند ، باید در حال حاضر استراتژی های مطلوب هرچند محدود باشند، بر اساس اطلاعات موجود فرموله شوند. گزینه ها باید حفظ شوند.

هزینه های عدم اقدام به خسارات ناشی از آن محدود نشده است. همکاری بین المللی در میان متحدان سنتی ایالات متحده، از جمله مکزیک و کانادا و کشورهای اروپا ، تحت تاثیر اختلاف بر سر کنترل مناسب آلودگی فرامرزی ، تضعیف شده است.

در این فصل ما شواهد علمی در مورد تاثیر استراتژی های سیاست های طراحی شده برای کاهش مشکلات مربوط به تغییرات آب و هوایی را بررسی می کنیم. همچنین به بررسی مشکلاتی که توسط دولت ها بر سر راه اجرای راه حل های مناسب ایجاد شده اند می پردازیم و نقش تجزیه و تحلیل های اقتصادی در درک چگونگی دور زدن این مشکلات را در نظر می گیریم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

درباره ی linkfail

همچنین ببینید

مبانی نظری هوش بازاریابی و بررسی رفتار مصرف کنندگان

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins. مبانی نظری هوش بازاریابی و بررسی …