خانه / سرعت ترکیب اطلاعات با قیمت

سرعت ترکیب اطلاعات با قیمت

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

مقاله اصلی مربوط به سال ۲۰۱۳ است نویسنده مقاله Camelia Opreana* Cristina

دسته بندیمقالات ترجمه شده isi
فرمت فایلzip
حجم فایل۳۶۱ کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سرعت ترکیب اطلاعات با قیمت

چکیده 

سرمایه گذاران معمولا برای تعیین سرعت ترکیب قیمت دارایی‌ها‌ به آخرین اطلاعات بازار، به آزمون‌های بهره وری از نوع نیمه قوی متوسل می‌شوند. در بهره وری از نوع نیمه قوی فرض بر این است که قیمت‌های سهام به سرعت به عنوان نتیجه‌ای از اطلاعات عمومی جدید در حال تنظیم است. هدف از مطالعه رویداد های انجام شده در این مقاله، بررسی این موضوع بود که آیا اطلاعات جدید تنها پس از پخش شدن در مجامع عمومی بر روی قیمت سهم تاثیر می‌گذارد؟ بدین منظور، ما رفتار قیمت شرکت های لیست شده در بازار اول بورس اوراق بهادار بخارست تحت تاثیر رویدادهایی مانند نتیجه موقت اخبار و اطلاعیه‌ها بین ماه های ژوئن و نوامبر سال ۲۰۱۲ را مورد بررسی قرار دادیم.

کلید واژه ها: مطالعه رویداد، اطلاعات، بازده‌های غیرعادی

 

The Speed of Incorporating Information into Prices

Abstract
To determine the speed of adjusting asset prices to the latest market information, investors usually resort to semi-strong form
efficiency tests. Semi-strong form efficiency is based on the assumption that stock prices adjust rapidly as a result of new public
information. The objective of the event study conducted in this paper was to examine whether new information is incorporated into
the share price in a single price change after its public distribution. We analyzed the price behaviour of companies listed under
Category I of the Bucharest Stock Exchange around events such interim result announcements between June and November 2012.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

درباره ی linkfail

همچنین ببینید

مبانی نظری هوش بازاریابی و بررسی رفتار مصرف کنندگان

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins. مبانی نظری هوش بازاریابی و بررسی …